آیا راهی برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی وجود دارد

من یک بیمار دیابتی هستم و نفروپاتی اخیرا کراتینین سرم من افزایش به 810، من میخواستم بدونم راهی هست که به پایین آوردن سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
از وضع موجود خود را، سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از نرمال است. کراتینین از شکست عضله و گوشت مصرف می کنید تولید می شود. و اوره از پروتئین رژیم غذایی و پروتئین بافت تولید می شود. تحت شرایط عادی، آنها را می توان از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. هنگامی که کلیه به اشتباه، آنها را در خون ساخت و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به عنوان سم، آن را باید از طریق کلیه ها برداشته شود، پس از آن را افزایش می دهد، است -50٪ تنها 30 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است.
به عنوان یک دیابتی، اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را به خوبی مهم ترین چیز این است که کنترل سطح قند، فشار و چربی. می دانم که اگر قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، وجود خواهد شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و دیابت بالا infusion..the وجود می توانید همیشه باعث آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرول، و همچنین، تابع اصلی از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل پویا از جریان خون، زمانی که سلول های آسیب دیده باشند، وجود خواهد داشت نه گردش خون کافی داخلی کلیه، و برای کشنده است بافت کلیه، شما می دانید سلول ها توسط خون و اکسیژن تغذیه، بنابراین اشکال شرایط عدم خون و اکسیژن داخلی کلیه وجود دارد.
در یک کلام، چربی کم، کم نمک و مواد غذایی کم قند برای شما خوب است، اما درمان مناسب نکته کلیدی برای کنترل بیماری خود را است. گفته شده است که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای درمان نفروپاتی دیابتی است، آن را می توانید توسط بهبود عملکرد کلیه را به سطح creatinne بالا.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به کنترل نفروپاتی دیابتی بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: